9/09/2008

LEPAK2 DI KELANANG

Me with Sue and Afif


Me and Hafiz


23 Ogos aritu, kitaorg (KTT Tigers) telah pegi ke Pantai Kelanang seperti yang telah dijanjikan, haha...Perjalanan aku nak sampai ke kolej amatla memenatkan sebab nak mengejar bas ke Kelanang tu.Sebabnye, aku betolak dari Tanjung Malim iaitu kampung aku, huhu...Aku telah dapat bas yang penuh dengan Indians n tepakse mendengar lagu2 tamil sepanjang sampai ke KL. That's not a problem coz Malaysia kan negara yang berbilang kaum. Just agak risau sebab ujan turun dengan lebatnye sampai kat KL. Aku turun berhampiran dengan Pasar Seni dan naik LRT pegi ke KL Central. Tepaksela meredah ujan cket. Then aku naekla komuter pegi ke Nilai n teksi ke kolej. Mmg memenatkan n aku ngam2 sampai pukul 1 which was the time betolak. Tapi yang wat saket atinye pukul 2 lebih. Aku kene menahan kelaparan sebab dari pagi x makan. Melantak Mars je, huhu... Kalo tau aku lepak2 jap kat KL Central makan McD ke... Tapi bile dah sampai sane aku berase amat lege sebab ayam BBQ dah masak. Yay2!!! Aku telah makan dengan banyaknye, ayam...sosej... Lepas 2 kitaorg ade some sort of games, three actually. Satu volleyball pantai, IQ game n lari ramai2 menunggang buluh (hah??). Malangnye team aku x dpt 1 adiah pun. Sedeynye... But I had so much fun with my friends especially Hafiz, Afif, Sue, Aida n Mai. Oda ngan Ammar x dapat datang. Ape bley wat. Maybe we'll hangout together next time, lalala...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.