6/28/2009

+FROM PENANG WITH LOVE PART 2+

Aku terpakse menaip dengan kadar kelajuan yang amat pantas. Adui... Ari ni sampai kol 6 berorientasi. Pagi2 lagi bangun kol 5, ke masjid solat Subuh berjemaah. Wah, dah bertahun x bangun kol 5, huhu... Kemudian dengar r kuliah Subuh sampai kol 7. Pastu kol 8.30 pegi r wat appointment medical check up, wat kad matrik ngan semak sijil2. Siap2 suma dalam kol 12. Sempatla tedo kol 12.30 sampai kol 1.15. Ngantok abes, huhu. Sebab mlm sbelomnye kol 12 abes pejumpaan. Tadi dah kebas bontot dok dalam dewan dengar ceramah2 suma. Siap shaking2 coz sjuk aircond dlm dewan tuh, hua3... Malam ni ade pjumpaan lagi kol 8.30. Arap2 x r lame cam semalam wlaupon dah tau akan lame, haha... Ari ni yang paling best jumpe lagi kawan2 baru. Maksud aku kenal r, jumpe lagi bebdk Sains Gunaan dari asrama len. Ok... Mau siap2 mandi suma. Rushing2. Kalo ari2 camni, aku rase by the end of the week aku akan jadi zombi, haha...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

+pride+ said...

ko kan slalu tdo....ini la balasannyer...wahahahahah lol..weh tk cr brother...haha

Charm Han Kyul said...

saket kepale aku x ckop tedo...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.