10/21/2008

+HAPPY, HAPPY, HAPPY, HAPPY PEACE!!!+


Yay!!! Akhirnye sakit lidahku ini dah elok. Aku dapat merase semule. Yiiiihaaaa!!!! Dapat merase nikmat makanan. So tadi aku telah pegi makan dengan Apiz, Wan n Zul. Lauk sangatle banyak, kailan ikan masin, tom yam campur, telur dadar, kerabu mangge, sambal belacan n lastly siakap masak pedas. Pergh... Sebelum tu aku dah makan nasik goreng patanni. Abes... Makin gemuk r aku. Jangan ade yang x kenal aku bile aku dah tembam nanti, hahaha... Apiz, nanti aku bayar blk duit makan tadi, haha... Papepun yang oenting skrg aku kene siapkan tesis bio yang akan kene anta Khamis ni. Argh!!! Tertekan plak rasenye, huhu... Xpe2, sok gerenti bley siapkan. Malam ni bergumbira dulu, haha... Dari ari 2 bergumbira je. Ish3.......

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.