6/27/2009

+FROM PENANG WITH LOVE PART 1+

Aku dah sampai akhirnye kat USM. Dah siap daftar dah pon. Badan aku saket2 sebab dapat tingkat atas skali n hampir2 ujung. Tapi dekatla ngan bilik air. Panas n mlekit2 wlaupon dah mandi tadi. Kene mandi lagi skali. Agak excited gak r coz ramai org. Mate aku pon ngan hebatnye melilau2, haha... Sekarang ni baru balik dari taklimat kat dewan. Best gak walaupun ngantok. Aku dok kat desasiswa Indah Kembara. 38 org je laki kat desasiswa ni. Punye r cket. Pompuan 121 org. Nampaknye pompuan still conquer a large part of the university. Bukan kat USM je, aku rase kat U lain pon same gak termasukla kolej2. So insan yang bergelar lelaki, rebut balik tempat yg sepatutnye jadi milik anda itu :) . Mule2 aku agak risau sorang2 je sebab macam yg aku ckp td, x ramai laki. Untuk course Sains Gunaan ( Biologi Gunaan), 4 orang je laki. Adui... Sorang roomate aku, Nasrul name die, dari UiTM Jengka. Tapi dapat kenal gak r beberape org kawan baru dari course2 laen. Dok pon desasiswa yang same so no prob r nak mlepak2 mengabeskan mase. Kebanyakan yang aku kenal pon sebaye ngan aku, 22 tahun. Xde r rase agak rendah diri. Tapi diaorg agak bersopan, haha... Still membahasekan diri "saye" n "awak". Xpela, budi bahasa kan budaye kite... Untuk malam ni ade pejumpaan lagi, isi2 borang n suma. Arap2 x lame sbb aku nak tedo awal malam ni. Semalam n kelmarin tedo sangat restless n aku ganti tedo dalam kete je. So malam ni arap2 dapat tedo ngan amannye tanpa gangguan. Menurut jadual, 1 minggu ni aku akan sangat sebok so arap2 leh lagi r curik mase nak post something kat blog ni. Adios for now, huhu...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

4 comments:

+pride+ said...

biar la pompuan bnyk msok U.... laki bnyk kat luar 2 lg berjaya dr pompuan walaupun x msok U... life is not ol about study man...so dont give em shit...open your eyes...there is still a lot of fun thangs goin on...heheh^^..keep on studying,dats is your road in life..im another road...juz believe on wut cha doin,everybody is different... ain't i rite bro?? huhu...

Charm Han Kyul said...

wei kat cni ade gak fine art.
meh2 msk cni.
leh aku jd fasi ko, haha...
baeklah ex abang iparku, segala pesanan terpahat di hati, haha...

Unknown said...

wah2... dah masuk USM... best2... huu
kim slm sorg.. haha

Charm Han Kyul said...

baek, aku kem slm kat sorg.
ckp je ciri2nye aku cari, haha

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.