2/26/2009

+22ND BESDAY+


Besday aku yang ke 22 dah pon berlalu kire2 1 minggu yang lalu. Ni baru leh post kat blog atas sebab2 tertentu, heheh... Besaday kali ni bese2 je. Nak beli kek bajet agak terhad disebabkan keborosan aku yang membeli dan belah tiap2 minggu di KL. Haha... Celebrate kat umah aje ngan family. Kek itu digantikan ngan chicken chop yg sos black peppernye ade rase yg plik. Papepun bersyukur sbb dah idop sampai sekarang. Macam tahun lepas, aku sambot besday dlm keadaan yg x sehat. Ape nasib da... N aku berjaye mematahkan rancangan prank mandi bunge oleh bebdk umah. Soli r guys, aku x ske mandi air busuk. Kalo mandikan ngan duit xpe. Haha.... Walaupon dah semakin tue (seperti ramai yg kate), aku x kesah pon, hehe... Yg penting hati n muke maintain mude. Haha... Adiah paling bez aku dpt tahun ni ialah FRIENDSHIP dari someone. Tenkiyu2. Terharu siot... Aku plak menghadiahkan diri sendiri FREEDOM dari orang2 n mende2 yg mengucar ngacirkan life aku beberape tahun ni. Ape nak wat, sampai bile nak suffer sdngkan die hepi kan... Hehe... Berikut adelah org2 yg wish aku. Trimas sangat2. Arigato...

Verbally:-
1) My family
2) 16 UD CREW

Via SMS:-
1) Hotlink
2) Darren
3) Sally
4) Ikin
5) Feena
6) Hafeez
7) Sue
8) Saini

Via facebook:-
1) Darren (again)
2) Saini (again)
3) Edzam
4) Moxcheeks

Via frenster:-
1) Shark (awal 1 week dah wish, haha)
2) Jayson
3) Mike
4) Musz
5) Ladygirl
6) Amer
7) Fairol
8) Berry
9) Maisarah
10) Eah

Via myspace:-
1) Amer
2) Dayah
3) Nisa

*Thanx skali lagi kat suma yg wish. Pade name2 yg tertinggal, soli... Tp mmg aku appreciate sumanye. Pemenang Charm Besday Wish kali ni jatuh kepade Darren ngan Shark... Haha...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

5 comments:

Ariffudin said...

Happy Birthday, Syam.. =P

Charm Han Kyul said...

trimas2.
arif, aku kasi ko award gak sbb org 1st wish kat blog.
hahaha...

ask_far said...

wei gua x ketahu plak.
happy besday wahai mmbe..
msih x lmbt lg nak bgtau.

Charm Han Kyul said...

hehe...
trimas gak ask_far.
arigato...

Unknown said...

ehhh.. aku tak jadi pemenang ke... alaaaa.... hahahha... sronok jee ramai orang wish kannn... huhu

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.