10/28/2007

RAYA YANG SEMAKIN BERLALU

Raye sudah berlalu beberape minggu.Aku kat kolej ni terpakse amek final exam,hua3…Demi kecemerlangan manusia sejagat xpe r,huhu…Well,umah kitaorang kat Taman Mawar dah terbakar time ray eke 6 ari tu.Tension mmg tension,rase nak belasah org je.Time2 camni aku sangat harapkan ade power super strength..Fuh…Sabar2…Hmm..Tahun ni rasenye dapat paling banyak skali wish raye dari orang2 sekeliling aku a.k.a member2 aku.Ade yang anta sblm raye,mlm raye,pagi raye,lps raye pun ade..Ade gak dapat dari no yang x dikenali,ish3…Sape r 2 agaknye ek.Hm…Berikut adalah carta orang2 yang anta wish raye kat aku mengikut turutan,hehe…

Aisha
Quek Yi Fong
Unknown number
Alif Fikri
Mac
Eqin
Ikram
Azly
Iqa
Norli
Zakiah
Shidot
Hajar
Bulat
Harith
Milah
Daniel
Yati
Ayun
Ina
Feena
Ira
Kak Hasnidiana
Akmal Saidi
Firdaus a.k.a. Boneart
Kak Jannah
Jala
Fatin
Asri
Shima
Nisaq
Hyde
Mamat
Hasni
Kamal Hakim
Fatihah
Loy
Maya
*Thanx to all of u.Hopefully u have a nice raya and may Allah bless u always..

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

Unknown said...

wei,,, aku wish jugak... tp tak laa thru moblie phone... tp aku wish jugakkkk!~ hehe

Charm Han Kyul said...

oops..
lupe ko wish kat ym,huhu...
1 1nye member yang wish raye kat aku throgh ym.
he's da one

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.