2/11/2009

+MY RABU+



Hari ni aku bangun agak awal walaupun sebenarnye kelas stat pukul 12. Nak tau ngape? Sebenarnye nak join derma darah kat kolej. Tapi memandangkan aku batuk2 n aku dah telan ubat malam semalam, dengan banggenye nurse tu menyatekan "tahun depan je r dik derme". Adus... Sia2 je jariku ditebuk nak menguji jenis darah (walaupun dah tau jenis A, hehe....). So aku terpaksela mengabeskan mase sampai pukul 12 datang. Borak punye borak ngan member sampai dah nak terponteng chem. Naseb bek sempat. Blaja inorganic chemistry ni memerlukan aku menyalin nota2 ngan pantas sampaile aku sendiri xleh bace, haha... Gasak r kat situ. Lepas abes chem g mlepak2 kat SL n membuat preparation for BEL presentaion. Last minute nih. Gile r... Pukul 2.30 begerak ke bank, bayar utang photostat kat Uncle Maa Seng n sempat gak melantak KFC. Sedap2 melantak ujan turun ngan lebatnye. Okla gak. Dah brape ari kepanasan yang terlampau sampaile aku dah batuk2 n saket kepale. Urgh... Kemudian datangla tyme kelas BEL n terpakse r wat presentation tu... Aku yang x brape gemar nak becakap kat depan ni mmg nervous abes. Banyak kali blank ape mende nak cakap. Walaupun miss mengatekan sumanye ok tapi aku trase agak x puas hati ngan diri sendiri. Maybe next tyme aku akan try wat lebih baik, cewah, haha... Malam ni agak x sehat, aku akan menelan ubat n melelapkan diri. Arap2 x r panas lg malam nih... Nak sehat balik ni, banyak keje, test ngan kuiz kene setelkan tis week. Argh.... My Rabu today is really tiring...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

ladygirl said...

mkn KFC? hmm..perlu diboikot tu..ehe..xpela pilihan masing2 sbnrnye..sekadar mengingatkan..;D btw,ko amek cos ape kt sn tu?

Charm Han Kyul said...

hehe.
darurat makanle KFC...
aku amek dip sains.
dah last sem.
yay2....

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.