2/26/2009

+TERBAKAR TATKALA UJAN+

Malam ni nampaknye aku akan tdo lambat. Sebabnye sok ade test chem and aku baru nak stadi malam ni. Ari plak tgh ujan dr siang td, adus.... Memang sedap kalo nak tdo. Tapi kang ngan test aku melayang tah ke mane. Dahle kene korbankan plan melepak2 lagi malam ni. Huhu... Ngan bertemankan air milo ni aku stadi je r sampai kol 2 kang. X larat wei aku nak stay up lelame. Aku bukan kaki stay up. Tdo lagi best, hahah... Tengah stadi baek pnye ni baru aku prasan buku notes chem aku telah kehilangan... Argh!!! Pikir pnye pikir baru teringat ade org pnjm. Pergh... ade 2 babla aku x kan stadi n mmg bekecai r test aku sok. Tensen2... Mende dah jadi nak wat camne. Nampaknye seperti kuiz ari 2, aku akan dpt markah yg low lg. Ni yg rase nak keamukan ni. Haih...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

Ariffudin said...

Macam pepatah Melayu tu, "Sudah Jatuh Ditimpa Tangga".. Sabar2. Dugaan tu. Hehe.. =P

Charm Han Kyul said...

hehe...
stadi last minute, padan muke aku.
tp magically suma yg aku stadi suma kuar.
walaupun ade salah cket2 tp jwb gak r suma.
tobat x nak wat keje last minute dah.
hehe...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.