4/25/2009

+BERPIJAKLAH DI BUMI YANG NYATA+

Last week aku mengalami masalah MARAH. Marah ngan 2 ekor BITCHES yang kalo dipikir2kan ngan akal logik seorang manusia telah melakukan mende yang kurang ajar. Biarla sape yang tau trus tau n sape yg x tau trus x tau. Sebabnye x payahla nak heboh2 cite psl keburukan org. Nanti diri sendiri yg kene padan muke, haha... Mule2 last week nak gak sound BITCHES tu tp that's not my style. Aku sound orang? Lawak btol... Biarla malas nak gado2 ngan org yang tau nak perang mulut je. Lagipon org2 camni tau becakap je. Latest yang aku tau DIAORG dah putar belit cite plak kunun2nye x besalah. Xpe2, yang tau ape yang jadi org2 yang telibat ngan yang sentiasa melihat kita sepanjang mase. Sepanjang aku idup ni aku dah tengok ramai yg terkene balik atas ape yg diaorg dah lakukan, baik atau buruk. Termasukla aku sendiri. So sabar je r, cume kalo BITCHES tu still mengacau sesape yg telibat 2, siap2kanla pipi tu utk disepak oleh aku. Diam2 aku pon aku bley gak ilang sabar gak. Jangan ingat die je bleh nak sepak2 org k. Ingat org len ade tangan gak. Nak kasar2 ngan org yang x melawan, apela sangat... Kalo rase dah kuat sangat g tumbuk batu2 kat bukit tu. Baru org respek. Ingat2la tempat kite berpijak ni ek. Sok kalo dah kene kat kite or sedare mare kite baru tau langit tinggi ke rendah.

question...

-sape yang patut marah, org yg kene aniaya or org yang menganiayai?
-kunun2 alim tapi x tau halal haram n x respect org yang lagi tue ape kes?

sory r kepade sesape yg terase 2 tp try r bace n pikir dlu leklok, jangan trus nak naek hangen k. mende ni aku tuleh utk diri sendiri gak.

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

ask_far said...

wah marah beno ni.
rilek2. x kemana suma 2.

Charm Han Kyul said...

betol2.
tyme marah 2 mmg berapi.
tp sekarang dah ok lepas pkir ngan rasionalnye.
haha...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.