10/12/2009

+A QUICK UPDATE+

Kinda blur these few days. Kepale serabut sebab stress. Stress sebab...orang2 di sekeliling aku. Ke aku yang pikir lbey2 sangat sebenarnye? Haha... Tahle. Kene masuk mode ignorant ni... Sedar x sedar semester 1 kat USM dah nak abes. Stadi untuk final exam still kelam kabut. Naseb baekla paper yang susah lambat lagi. Tengah kaunselingkan diri sendiri supaye calm n fokus only to study n exam. About the relationship between me and people around me, maybe I have not to think too hard about it. One thing at a time ok...

Sepanjang hampir 1 semester kat sini, banyak mende yang dah belajar. Dari akademik n bukan akademik. Mostly lbey kurang cam life tyme diploma dlu cume lagi free. Sedikit sebanyak aku pon dah berubah, hehe... Negatif ade, positif ade... Yang negatif tu, aku dah try buang. Xnak merosakkan diri sendiri. Bile terpikir family, terpaksela sacrifice cket. Apela sangat kan, lagipun mende yang x bagus tu kan elok buang je. Ape yang aku wat, biarla aku sorang je yang tau. Masukkan dalam sejarah Charm...

Dalam 2 minggu lagi aku akan balik ke rumah sebab ade konvo UiTM. Yay! X sabar. Maybe terus sambung stadi week kat umah je. Senang, x yah ulang alik. Wish me stadi hard for my final k guys... Ujung minggu ni plak kene pegi Himpun Siswa kat Perlis. Next week aku ade test lab. Cadangnye aku nak balik 20hb. So lab report, stadi untuk test, projek Hangul sumanye kene beres dalam mase 4 ari ni. Aku rase aku akan lunyai. Aiyo... Well, Charm not weak and I'm sure he'll get pass all that. Hm... Ngantok suda, maw tedo... Nyte everybody :D

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.