7/06/2008

JALAN JALAN LAGI



Kali ni aku nak cite lagi pasal bejalan2,haha...Nampaknye cuti kali ni paling meriah sekali ngan bejalan merate2.Ari Khamis lepas (3 Julai) sekali lagi aku pegi KL.This time I went there with Saini.Tercapai gak hasrat die nak jejalan kat KL ngan aku,haha...At 1st x rancang pun suma ni tapi mmg aku nak turun KL ari 2 coz dah janji ngan Hafiz nak tengok Hancock.Alang2 ajak je Saini.Mule2 agak risau gak kot2 Saini akan rase dipinggirkan tp x pun.Everything went
well,huhu...Tapi ramai gak yang ade ari 2.Oda ngan kawan die,Wan ngan kawan die gak.So kitaorg ber7 je.Aku ngan Saini sampai kat KL dlm 11.30 tp ujan lebat gle.Tunggu ujan reda sket then sampai kat Times Square kul 12.Tiket kul 12.30 so aku yang kelaparan time 2 bantai pop corn je smbl tgk muvi.Cite 2 not bad,tp still x tau sape sebenarnye Hancock 2.Power yang aku ske mestila super strength.Pas2 kitaorg merayau2 je dlm Times Square.Aku dapatla membeli wristband yang melambangkan semangat Pahang,haha...N gak dapat bli DVD Gegege No Kitaro.Dah lame aku cari cite ni.Lakonan Eiji Wentz,idola pujaan,haha...Salah sorg
r.Sebelum balik aku,Saini ngan Hafiz sempatla melantak kat McD.Aku leh telupe nak bli tiket balik time sampai so kitaorg dpt tiket kul 7 dari KL.Aku sampai umah dekat kul 9.Sampai umah mandi2 n tengok cite Gegege No Kitaro.Besh gak.Part yang aku ske bile reramai dance time last2 2.Agak comel n fun.
Esoknye aku bangun awal,kul 6.Kali ni pegi Kuantan plak.Ikut ayah aku yang ade mesyuarat PIBG kat skola lame 2.Saini ikot gak.So lagi skali menghabiskan mase n duet ngan jejalan n memakan.Haha...Kitaorg arrive kat sane dalam 9 lebih n jejalan kat Taman Tas.Dapat gak aku beli baju yang aku nak 2,huhu...Then kitaorg g jejalan kat Kuantan Parade je.Ari 2 ari Jumaat.Jalan jejauh kang x sempat g masjid.'Hehehe...'Tapi jejalan dlm Kuantan Parade pun banyak je mende leh wat.Usha2 phone baru2,mencari CD.Tp kedai Speedy dah ilang,huhu...Pindah tempat len kot.Akula yang paling banyak membeli barang.Baju,beg...adiah...Slipar yang kecik,haha...Saini bli belt ngan sunglasses je.Paling best skali kitaorg lepak kat Pizza Hut.Makan x hengat walaupun 2 org je.Aku dpt gak mkn spaghetti
kali ke2.1st kat umah Saini.Sedap...Dengan ini diisytiharkan Pizza Hut tempat lepak baru aku,haha...Kalo kuar reramai r.Sorg2 mane besh.Kitaorg lepak agak lame gak r kat c2.Borak2 mcm2 n ngumpat2,haha...Pade sape yang menjadi mangse umpatan 2 soli...Dalam kul 2 lbh kitaorg pun betolak balik ke rumah.Jejalan memang fun,window shoping...Tapi aku kalo kuar mesti nak bli barang pnye.Xde window shoping nih,haha...Well,maybe pasni aku ngan Saini akan kuar sesame lg.Abes abesan pnye jalan nanti.Walaupun penat tp puas hati.
Sok aku akan balik kolej dah.Agak berat hati but at the same time teruje nak blaja blk.Hope dpt lecturer yang besh2 lg br semangat aku nak blaja.Haha...X sangke aku dpt sampai sejauh ni.3rd year will begin tomorrow n aku kene work harder than before to maintain my result.Bab maintain2 yang susah tp I'll try my best.Melangkah ke depan dgn pnh keberanian n semangat!!!Bassya!!!Ni maybe blog last before bulan 8.Nak amek sabbathical 1 bulan,haha...Bye2...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

Unknown said...

What a trip-with-hisyam... hahaha... nice2... nnt pg maen boling nnt kte lepak pizza lg ekk... huhuhu...

safwan nadzri said...

saye nak makan2 jugak
huhu....

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.