11/03/2008

+FLAME AND PASSION+


Hati aku sangat panas! Terbakar mcm gamba api kat atas ni. Aku bengang dengan 'mereka'! Bile aku diam je 'mereka' ni pijak kepale aku. Bile 'mereka' ni nak something dari aku bukan main baik lagi. Bile aku yang mintak tolong mule r, macam2 alasan bagi. Penatla, busy, nak stadi, nak tdo. Boleh blah r suma 2. So di sini aku akan tuliskan segale ketidakpuasan hati aku yang tengah tebakar ni. Peduli ape aku korg nak ckp aku cakap belakang ke, hape ke. Korg pon same je.

1st skali, lepas ni aku xkan mintak tlg korg anta g memane lagi. Biarla aku penat jalan nak g kolej ke, g makan ke. Jalan kaki je pon bley. Kalo aku nak blk naik teksi je. X payah susah2 nak anta. Bile aku bawak transport aku sendiri setel suma problem.

2nd, aku je yg susah2 ajak member2 lame aku lepak. Lepas ni suma 2 x payah dah. Aku dah penat k. Padahal bukan jauh mane pon. Tempat aku ni lagi jauh nak trn KL 2. Bukannye aku x tau korg slalu gak trn KL. Malu agaknye nak lepak2 ngan aku budak diploma ni. Blah r!

3rd, kepade sesape yang x reti2 nak pulangkan hak aku 2, siap r korg. Jangan ingat aku yang sentiase diam n x reti nak besuare ni bodoh. Aku sangat penat dengan suma ni n aku akan wat ape je sampai korg yang x mampu nak menangis pun. Mende ni bukan je menyusahkan aku, tapi family aku. So bile dah involvekan family aku, korg leh mampos!!!!

Lastly, 'mereka' yang pijak2 kepale aku sekarang, siap2 r untuk dipijak oleh aku plak. 'Mereka' ni akan kenal dengan aku yang ego, angkuh n keras kepale. I will definitely get my revenge. Damn it!!!

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.