11/23/2008

+LOVE AND BEAUTY+


Again and again aku asyik menulis psl love. Agaknye memang xleh lepas dr topik ni, haha... Layan je... 1st skali, aku nak gtau yg aku dah stat cuti and melepak2 kat umah sampaila ujung bulan 12 ni. Huhuhu... Best becuti tapi kalo lelame busan gak. Nasib baikla cuti ni akan dipenuhi ngan blaja memandu n try dptkan lesen P utk kete. Next sem leh g merayau malam2, haha... (gelak jahat). And aku nak ucapkan time kacih kat Hotlink n Maxis yg akan memenuhkan inbox phone aku sepanjang cuti ni. X tau r nak men sms ngan sape. Membe2 suma dah bekapel. Aku yg solo ni kenela paham... (nape aku sorg je yg kene paham? heran tol).

Babalik kat kesah love td, aku nak sambung cte pasal si B ngan C dlm post ILLUSION yg lepas. Pekembangan kesah diaorg ni semakin menarik. Hm.. camne nak stat ek. Kebelakangan ni, B ngan C makin banyak spend tyme together. Mende ni wat B makin jatuh hati kat C. Kate B kat aku, die sangat suke bile C senyum kat die ari2. Mcm angelic smile katenye. Aku pon tegelak je, haha... Bedasarkan gerak hati aku n pengalaman sebagai posmen (tyme skola menengah), rase2nye C mcm ade feeling gak kat B. Tapi tahle. Memasing cam xnak confess feeling memasing.

Aku x dptle wat pape, biar diorg sndr yg setelkan feeling memasing. Hopefully sblm telambat, huhu... Tapi B kate die bahgie kalo camni trus. Asalkan C x abaikan die pon die dah rase ckup bahgie. Aku yg dgr pon rase cam sdey, tp B kate die x dpt confess feeling die kat C atas sebab2 tertentu. Untuk kebaikan suma org katenye lagi. Aku pon nasehatkan B supaye trus je bekawan ngan C tu. Maybe diaorg dah ditakdirkan sebagai kawan je, kite nak ubah pon x kan boleh.

Cume 1 ayat dari B yang watkan aku trase mcm dlm telenovela, huhu... Die kate feeling die kat C xkan brubah sampai bile2 pon. Walaupun die dah jumpe org len n xkan jmpe C lagi pasni, die akan sentiase letak C dlm tempat yang istimewa kat dlm hati die. Sian die. Alasan die xleh confess feeling die, hanye aku sorg je yg tau, huhu... Tapi slagi B gembire, aku pon turut gembire. Harap2 akan ade pekembangan yg positif kat diorg ni. Aku sebagai love reporter akan trus update lg crite diaorg ni, haha...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

Unknown said...

OMG. sangat laa touching ok... huhu.... sile update.... huhu

Charm Han Kyul said...

jgn touched cpt2, ade tyme lg utk diorg hepi.simpan dlu part sdey 2 k,hehe...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.