8/01/2009

+SCREW UP+


Lihatlah ape yang telah terjadi... Lutut aku dislocate for the 3rd time. Adus... Kali ni cam serius je. Doctor tu kate maybe ligamen terkoyak. Arap2 x r, n x kene operate. Kejadian ini sangat tragis k, sebabnye berlaku di malam sebelum 1st performance aku. Frust r gak. Memandangkan aku dah praktis 1 minggu... Walaupon step2 aku x perfect lagi... Yelah kan, sebelum ni mane pernah aku menari pape pon... Xpe r, anggap je xde rezeki. Next tyme bile kaki aku dah elok tau r aku aktif kembali, huhu... Doctor tu gak kate aku x leh bejalan untuk 2 minggu. Abes tu nak aku terbang ke g memane??? Bilik pon kat tingkat 3. Cadangannye aku akan balik ke Pahang next week n campur cuti mid sem maybe aku akan dok kat umah 3 minggu.... Bebudak UiTM, jangan jelez k aku akan cuti 3 minggu, korg cuti 1 week je sebab H1N1, haha... Gamba kat atas tu roomate aku Nas yang amek. Sambil2 nak tunggu x ray siap sempat lagi pose, haha... Dari jam 10.30 sampaila dekat2 kol 1 pagi dok kat hospital tu. Selipar plak tertinggal kat tempat praktis. Berkerusi roda je r... Lagi plak semalam 1st time aku nek ambulan. Cuak gak r. Sementare tunggu ambulan sampai bebdk ni sempat plak wat2 photoshoot n lawak plak. Aku dah sampai x leh gelak sebab saket. Ade plak yang wat direct selling keluar katalog suma bagai. Cis2, pikir2 balik klaka gak. Tapi disebabkan aku, yang len2 tinggal praktis ringan2 je. Takot ade yang 'eksiden' lagi... So Isnin ni aku kene g Hospital Pulau Pinang balik utk appointment. Pastu setelkan pape yg patot sblm balik. Guys doakan aku cepat elok, rimas r kene baring je. Kaki yg sbelah ni plak kene statik je. Busan2... Dah addict nak menari lagi, haha...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

4 comments:

Unknown said...

aiiiyoooo.... sakit nyerrr laaa... haha... on the bright side, dapat cuti... huhu...
jgn ganaz2 sgt nnt lmbt sembuhnyer.. huhu

Charm Han Kyul said...

mmg lmbt smbhnye.
sbb aku terganaz.
bengkak x kurg2, huhu...
dok brehat kat umah br r elok cket.

+pride+ said...

bodo ni... baru blaja menari jawa,kang aku ajr breakdance ape nta yg dislocated plak nta..wahahahahaha^^

Charm Han Kyul said...

kalo ko yg ajar ngan ko2 skali dislocated, haha

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.