8/13/2009

+SEDUCED+

Hm...agak lame aku x merepek2 di blog ni. Haha... No story to write coz last week aku berehat je. Sebagai balasannye, aku dah leh berjalan2 walaupun dengan kaki kanan yang x lurus. Berpeluh gakla, huhu... Arap2 makin elokla kaki ni. Jelez tengok Fadzir, Vun ngan Tino menari untuk 1 Malaysia semalam. Argh... Aku, Fud ngan Intan pun terpakse r menjadi cheerleader yang berjaye di bawah pentas, hehe... Sabar ye, tunggu kakiku ini elok semule abes aku taram suma tarian.

Itu adalah cerite semalam. Di saat aku menulis post ni, aku telah sampai di rumah. Haha, yup, I'm in Pahang now. Bertolak dari Penang kul 1 tadi, memang tiring. Dengan menggalas 3 beg, aku yang terdengkot2 ni travel alone kat KL td. Nek LRT pon x dapat duduk. Kaki memang rase mcm dah xde dah, huhu... Diaorang x pity plak kat OKU seperti aku, sdey2, isk3... Nak wat camne, sampai KL time orang balik keje. Memang sesak r. Tujuan aku balik adelah disebabkan konvo kolej yang akan diadakan next Selase. X sabar, hihi... Lagipon USM cuti mid term next week. Aku balik awal coz Jumaat xde kelas...

Sekarang aku nak masuk part yang menarik yang terjadi kat aku ari ni. Alkisahnye camni... Pagi tadi sebelum balik aku ngan Fud pegi tengok persembahan sempena ari OKU dekat padang konvo. USM tengah meriah konvo sekarang, banyak gerai makanan sedap2, huhu... Tengah2 syok enjoy persembahan dari bebudak down syndrom adela seseorang ni dok kat sebelah aku. Die bertanyekan macam2, asal mane, blaja ape... Aku ngan lurusnye menjawabla suma pertanyaan insan itu. Tapi aku perasan muke Fud dah laen macam aje. Die cuit2 aku jangan layan insan itu tapi aku x paham. Sampaila part insan itu mengeluarkan phone die n mintak nombor aku. Aku pon tergamam jap n x tau nak watpe. Sebabnye insan itu adelah seorang PAKCIK! Dengan terang2nye gak dapat disimpulkan pakcik itu seorang GAY! Naseb bekla Fud ade n die telah menyelamatkan aku dengan membawak aku blah dari situ. Pakcik tu tengok je aku sampaila aku dah jauh. Tergamam sebentar.... Digode oleh seorang pakcik lbey kurang sebaye bapak sendiri. Urgh...

Persoalannye di sini, kenapa aku di aim oleh pakcik itu? Scary... Nak tergelak pon ade. Dah kene ceramah ngan Fud kenape layan pakcik tu. Mane r aku tau, x penah2 jadi camni. Papepon thanx kat Fud sebab die prasan niat pakcik tu yang sebenar. Adus pakcik2... Rase2nye pakcik tu datang nak tengok anak die konvo kat situ. Maybelah... Apela perasaan bini die or anak die kalo tau die camtu? Honestly aku still shock sket. Yang si Fadzir bleh plak kasi cadangan aku kikis pakcik tu. Gilo??? Aku memang gile duit tp xde r nak wat mende bukan2. Ish menakutkanla. Nampaknye aku xleh bersikap terlalu naif, banyak lagi kene blaja pasal life ni. Pakcik oh pakcik, janganla datang dalam mimpi aku malam ni, haha... Mimpi ngeri nanti :p

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

+pride+ said...

hahaha...pak cik 2 suke kat ko dowh...wahahaha

Charm Han Kyul said...

xnak aku layan pakcik2 nih.
kalo ko xpela ammar, hahaha...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.