12/17/2009

+CERITA CUTI SAYA+

Hah! Charm sekarang tengah melepak2 kat umah menghabiskan sisa2 cutinye yang tinggal x sampai 2 minggu lagi. Yeah beb! Kurang 2 minggu!!! Dan ari ni Charm menulis dalam bahasa melayu je sebab die tengah dijangkiti selseme, batuk n sedikit demam... So agak2 blur nak bepikir lbey2 ni, tulis je ape yang terlintas di kepale, hehe... Dah lame pun sehatnye. Kat kampus berpanas berujan sihat walafiat je. Sampai umah terus rebah... Adui... So terpaksela menguarantinkan diri dalam umah je. Xnakla merebakkan wabak ni kat bandar raub, mane2 tau aku penyebab gelombang kedue H1N1 plak. Kang besalah plak kan...

Sepanjang kat umah ni aktivitinye makan, tido, tengok dvd n tv... Sebabnye aku telah mengabiskan subjek2 teras untuk 1st year pada sem 1, so next sem amek subjek2 universiti je la. Yeah :). Arap2 leh amek major udah sem depan iaitu subjek tahun 2 sem 2. So aku akan free bile sem 2 tahun 2 menjelma. Bolehla join program pertukaran, haha... Destinasi pilihan, Korea... Bercakap pasal uni, result provisional dah kuar. Dengan sukacitanya mengumumkan aku lulus suma. Horey!!! Takut sangat kat paper genetic itu ye kawan2. Pasni result rasmi kuar 22hb plak. Arap2 gred bagusla. Kalo suma A bagus gak, hehe.... Pade kawan2 yang berjaye tu, tahniah. Yang x berjaye cube lagi dengan lbih kuat. Chayo!

Berbalik kepade aktiviti di rumah, laptop ni la peneman setia aku skrg. Phone.... macam biasela cuti2 ni jarang skali bersms... call jauh sekali, hehe... Adela sekali 2 je. Boleh dibilang dengan jari sebelah tangan je, haha... Agak kesunyian tp dah biasala... Selalunye membzkan diri ngan jalan2 sane sini ngan Hero. Tp kali ni sebab demam x dapatla. Duit pon tarak weyh. Dulu dapat mara senangle. Sekarang ptptn je yg support so pepaham je la bile ujung2 sem. Hee... Kebanyakannye abes kat ice blended chocolate :D. Oh kopitiam, I miss u so much... *ke dekat pekerjenye? haha*

Cerite terbaru pasal Charm... Hmm... Xde sangat. Cume dalam proses mengenali sum1, haha... Weyh xleh elaborate sangat. Malula aku, haha... Pape yang konfem nnti akan diberitahu bile aku kawen. Sehingge saat itu, aku zip mulut aku, haha... Yang pastinye aku x sabar maw balik kampus, walaupun sedikit kemalasan terase sebab x puas enjoy cuti. Eh! Sudah abes rupenye sem 1, hahaha....

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

3 comments:

Unknown said...

weitt... cuti nape tak online... aku pun bosan nih baru abes finals... huhu...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Charm Han Kyul said...

kekadang aku on9, jarang nampak ko pun, haha...
x byr broadband ni, dah kene block lorh.
will do a part tyme job to pay the bills.
hadoi...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.