7/21/2009

+TO BE A SLEEPING BEAUTY AGAIN+

Beberape ari ni aku asyik mengantuk je. Bile tedo amat susah untuk dikejutkan. As if mamai je bile orang kejut. Ape yang penat sangat ek? Maybe I push myself too hard, huhu... Contohnye kol 2.30 tadi Nas kejut aku nak g lib sesame. Tapi sumpah aku x perasan. Tedo punye tedo tau2 dah kol 3.58. N aku ade klas kol 4!!! Lambat 15 minit aku g klas td. Dengan muke bangun tedonye lagi... Adus... Kalo pasni jadi camni gak abesla aku.... Assignment yang nak anta sok aku x wat lagi. Malam ni bersengkang mate r siapkan. Naseb baek klas sok kol 12. Sempatla kot. Malam ni plak ade pejumpaan. Kene bawak RM50 plak. Tah ape nak wat duet bnyk tu. Arap2 berbaloi. Dinner kat hotel ke... Leh dinner ngan si dia. Haha... Cakap pasal si dia, ari2 aku rasekan dia comel, haha... Mengikut kate kawan aku yang aku tugaskan untuk menyiasat pasal si dia, dia pon takot2 nak kenal2 sape2 yg minat die. Aku pon same r. But I'll try to make the 1st move this tyme. Arap2 si dia terima, hehe... Oops!!! Ape dah jadi ngan plan umur 25 baru nak cari? Macam yang kite slalu dengar, kite hanye merancang, Tuhan menentukan. I believe that this is the right time, so as to speak. Kalo x cube mane tau kan. Eh2 Charm, anda datang cni nak blaja.... Tahla, aku pon tengah konfius ape yg sebenarnye aku kene wat. Hope I dont choose the wrong way. Huh....

*Arap2 malam ni jumpe si dia lagi tyme perjumpaan. Rindu ngan senyumannye (ayat drama sangat :P)

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

4 comments:

Unknown said...

motipppp sgt suke senyuman... tak bleh blahh.. haha... hepi btol haha..

Charm Han Kyul said...

senyuman yg comel tu wat aku x leh fokus tyme lecture, haha...

+pride+ said...

hahaha! shit! shit!

Charm Han Kyul said...

ha....
ade org jelez :)
sabar2, hehe

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.