7/09/2009

+UPDATED+


Hehe... Entry ni agak leh jd kontro cket. Semalam aku telah menonton mantra buana kat dewan budaya. Secare x langsungnye telah mengalami 1 of the hottest date I've ever felt. Yup, si dia yg telah mengajak aku pegi so pegi je r. Sapekah si dia ni? Hm... Rahsie... Hua3... Pepandaila korang korek n carik sape si dia tu. Huhu... Lepas menonton persembahan2 tu, kitaorg pegi makan2 kat kedai luar tu n balik dalam kol 1 lbey. Ish2, rosak aku di sini.. haha... Tapi x de r sampai seperti gamba di atas. X mungkin aku akan wat begitu. Mintak dijauhkan r. Kalo dah kawen xpe, haha...

Pagi tadi naseb baikla Nas kejut g kelas. Aku tedo mati sampai x sedar alarm Nas yang menjerit "WAKE UP!!!" dari kol 6.30 tu. Kelas ari ni BM pukul 8 sampai 10 pagi tadi. Wah... Dah 4 tahun x blaja BM. Pening kepale aku blaja subjek r, predikat suma tu... Kene becakap bahase baku plak tu. Aku dah bunyik cam org Sabah @ Indonesia dalam klas td. Pastu aku balik bilik n tedo dari kol 2 sampai 5 (ganti tedo malam sebelomnye, haha...). Rosak plan nak kuar petang tadi, hua....

Malam ni plak aku ade kelas keusahawanan kol 8 sampai 10 mlm. Kitaorg kene wat group n jual something time expo nanti. Tapi ade plak syaratnye. MAKANAN N MINUMAN x bley jual. Arghh pening... Baru bercadang nak jual ayam bakar. Rugila x kasi aku jual, ayam bakar aku sedap... Haha... Dapatla 1 group ngan Fadzir n 3 lagi girls yg aku x tau name. Sesape ade cadangan aku leh jual ape bleh r gtau. Expo tu adela dalam awal bln depan. Leceh tol r. Tadi aku g interview untuk Convex@pesta konvo. Apply utk publisiti, kebudayaan n pameran. Arap2 dapatle memane. Bepeluh gak r interview. Dahle asyek tnye soklan same je, diulang2. X taula camne kalo interview nak keje nnti, ish2... Ni yang tepikir nak amek minor communication plak.

Hm... mau siap2 nak tedo r dlu. Roomate aku pon tah kemane x balek2 lagi. Sok klas kol 10, leh r bgn lambat cket. Yang menarik sejak beberape ari ni ialah bile orang bertanye umur aku. Aku cakapla "22". N diaorg kate "x mcm 22 pon, nape nampak mude?". Aku tnye balik "nampak mcm umur brape?". "Nampak cam 20" diaorg kate. Haha... X sie2 aku meratah ulam2 n minum jus buah2, hehe... So adek2 n gadis2 yg nak nampak mude sentiase, makanla ulam bnyk2, haha... Tomato sngt bagus. Nyte suma, haha...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

1 comments:

Unknown said...

Nk jual..... Maih aku cdgkn... Jual body.... Kahkah...
Bahagia idop lt usm ek.. Huhu

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.