7/01/2009

+FROM PENANG WITH LOVE PART 5+

Ari ni x la terlalu memenatkan sebab taklimat ari ni kejap2 je. Pagi ade taklimat untuk kursus bahase. Ade plak bahase korea, mmg menggode aku amek je nih, haha... Tapi takot pack plak jadual. Adui... Tgkla dulu camne. Nak sangat amek sekarang. Petang plak ade taklimat library. Time nih mmg aku borak je. Dengar pon cket2 je, hua2... Kenal gak r ngan beberape orang yang leh aku borak2. Fairoz budak akaun (Johor), Fadzir budak teknologi persekitaran (Sabah) ngan Vun budak akaun (Sabah). Keje kitaorg borak2 n gelak2 je, haha... Waktu bejalan2 balik tadi nampakla preparation untuk pendaftaran Ko-K sok. Aku pon ke satu booth ni... Jazz band. Tetibe rase cam nak masuk r plak walaupun x pandai maen alat muzik. Rase2 korang ok ke?? Sebabnye aku ske sumthink yg agak unik n laen dari yang laen. Senior2 tu kate x kesah sesape pon leh masuk, diaorg akan ajar nnti. Try je r luck. Kalo dapat, 3 taun ni aku akan menjadi ahli band jazz. Haha, sangat kontra. Biology student join jazz band n blaja bahase korea. Hm... Aku nak amek memanah tapi x ditawarkan plak utk 1st year student. Maybe 2nd year nnti aku try amek. Malam ni free, agak busan sbb xde mende leh dibuat. So aku pon mlepak kat blik je r menulis entry ni. Maybe jap lg nk tgk cite pape kat utube tu. Haih...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

+pride+ said...

ha....kat youtube nk tgk citer aper tu...wahahahah...gadis2 la 2...wahahah

Charm Han Kyul said...

citer *tutt... kat laman web *tutt...

*untuk rujukan 22 tahun ke atas sahaja, haha

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.