7/02/2009

+FROM PENANG WITH LOVE PART FINALE+

Akhirnye, setelah melalui minggu orentasi yang begitu panjang, abes jua. Huhu... Otakku ini telah dipenuhi ngan bermacam2 maklumat n tarikh2 penting aktiviti2 di sini. Arap2 aku x terlupe, hehe... Pagi tadi dimulai dengan taklimat Ko-kurikulum. Aku yang teruje nak masuk jazz band pon cepat2 bekejar ke booth jazz band utk mendaftar. Dapatla jugak tempat. Tetapi malang sekali bile aku check2 jadual bile ari dah petang, baru aku sedar yang time praktis utk jazz band clash ngan kelas bio aku. Rase down cket bile pengerusi jazz band tu kate aku terpakse drop jazz band as the only solution. Adoi... X sampai 12 jam jd ahli dah terpakse quit. Semester depan terpakse r aku amek Ko-k laen. Memanah kot, huhu... Terkilan gak x dpt join jazz band... Tensen sebentar, hua....
Tapi kekecewaan tu terubat gak r bile aku dapat apply kursus bahase korea yang aku nak sangat. Memule konfius sameade nak amek korea, jepun, spanish ataupun france sebab suma best2. Tapi x leh amek 2 kursus bahase asing dalam 1 semester so prioritynye pilih r korea, hua3... Sangat mencabar tyme nak daftar ni sebab terpakse mendaki pusat bahase kat atas bukit tuh n sesat mencari bilik lecturer bahase korea tuh. Tapi berbaloi gak r. Suma kelas akan start next week n sangat x sabar. Annyong hashimnigga... Kamsa hamnida... Haha...


Sempena meraikan kebebasan yang baru dapat beberape jam tadi, aku ngan beberape org kawan pegi r makan2 kat kedai mamak kat luar tuh. Aku pon melantak megi goreng ngan roti canai. Tidak dilupakan milo ais, hua3... Next week, Penang mali, hua3...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

+pride+ said...

hahaha...melantak la puas2...
ko bela saka baru ker???wahahah

Charm Han Kyul said...

aku amek saka lagi power kat penang nih.
ko jagela aku pnye yang lame tu.
tetinggal kat umah ko ari tu, haha...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.