7/11/2009

+QUEENSBAY MALL+

Charm ade tempat baru untuk bershopping n melepak2 di ujung minggu, haha... Queensbay Mall... Tadi pegi sane ngan Vun, Fad n Hasnol. Betolak dari kampus dalam kol 12. Agak meredah ujan gak r, ari ni ujan je sepanjang ari. Sejuk n nyaman je, huhu... Dalam 10 mnt smpaila kalo naek bas, huhu... Macam Ben kate, tempat ni ala2 shopping kat KLCC. Adela cket2 same, haha... Kebetulan plak ade sale besar-besaran sampai 31 Ogos, haha... Aku berhabis 100 ari ni beli buku, beg n baju. Woh, 3B... Yang laen2 jangan cakapla, cam borong 1 mall, haha... Aku sabar lagi menahan nafsu, haha... Kalo x tadi dah berbelanja dengan dasyatnye, haha... Balik td dlm kol 5. Lepas gak r gian nak shopping, hua3... Next week nak ikot tour g round2 Penang. Tadi baru makan2 ngan si dia lagi, haha... Mmg selere abes r, aku makan nasik goreng ngan mi tomyam. X dilupekan milo panas, sebab ari yang sejuk ni. Cam mls nak mandi, sejuukk... Ade sesape leh panaskan?? Malam ni x wat pepepon, ngantok r, penat jejalan siang td x tedo lagi. Dahle semalam tedo kol 3.30 n bangun kol 8.30. Semangat nak g shoping pnye psl. Jap lagi nak tedo r. Xde mood nak on9 lelame sgt mlm ni.

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

+pride+ said...

taw la idop da bahagia wahai kwn...

tnggl kan zaman bujang erh??? wahahah^^

Charm Han Kyul said...

aku rase zaman bujang aku akan tamat awal dari jangkaan, lalala...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.