6/30/2009

+FROM PENANG WITH LOVE PART 4+

Hari keempat di USM, haha... Baru r ingat rilek2 ari ni tp sampai petang dah penat. Lunyai... Ari ni spend time kat pusat pengajian 1 ari. Dengar tentang penerangan subjek yang akan aku amek nnti. Sangat menarik ek suma major2 yg ditawarkan. Kalo bleh rase nak amek suma, haha... Tamak. Tapi seriously sangat best. Ade field work kat tepi pantai suma. X sabar, sem 2 nnti akan wat field work. Yang menariknye, ade subjek pilihan bahasa asing. Kat sini ade bahase korea. Kalo bleh aku nak amekla. Kalo x terpakse r amek bahase jepun or spanish. Major aquatic biology memang menarik minat aku. Minor plak aku minat nak amek haiwan atau tumbuhan. Kalo bleh nak 2 2 skali. Argh!!! Nape bnyk option menarik2 ni?? Petangnye plak melawat lab2 kat pusat pengajian. Penat wo tawaf turun naek tangge. Dan malang skali (or lucky?), aku pnye group aku sorang je laki. Huhu... Ari ni memang panas. Aku bejalan balik di bawah terik mentari mmg basah abes mandi peluh. Betol2 dehydrated. Balik bilik je tuka baju trus begolek atas simen nak sejuk. N then lelap r tedo, haha... Tadi ade ceramah Pelan Integriti Nasional. Best gak pasal nilai2 positif yang perlu ade pade seorang mahasiswa. Nntila aku elaborate lagi sebab sekarang pon dah pkul 2.30. Sok ade taklimat kol 8.30 lagi. Teringat plak ade orang yg bertanye aku samada aku orang Sabah. Haha... Ok, mau tedo...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

Unknown said...

wah2... huhu....
enjoy penang...

Charm Han Kyul said...

haha.
enjoy gak wlaupon penat.
ari2 bermandikan bahang mentari n peluh.
x payah dah aku joging petang2, hehe.
ni tgh tunggu tyme bile leh kuar jejalan penang ni.
minggu ni 1st year x leh lagi.
arap2 next week da...

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.