6/21/2009

+LAST TRIP TO KL - PERHAPS?+

Ari ni aku rase nak tulis dalam Bahase Melayu rojak je. Soli... Sebabnye agak x sehat ngan kepale agak ting tong cket, haha... Sejak balik dari KL minggu lepas tros demam, batuk cket2 plus selseme. Xde r serius sangat tp rase nak tedo je sepanjang mase, huhu... Ari Sabtu ngan Ahad ni abes ngan tedo je. Malam ni aku nak menulis pasal trip ke KL last week. Yup, rasenye maybela last tyme jejak kaki kat KL tu for another 3 years. Maybela kan, tapi kalo cuti2 aku akan try ke sane utk mlepak, x lupe gak membeli dan belah, haha... Soli skali lagi xde gamba2. Lagipon kabel phone yg rosak x ganti lagi.

Isnin, 15 Jun 2009

Aku terpakse bangon awal, 6.00 pagi... Sebab malas nak nek bas g bandar. Gerak skali r dengan ayah aku kol 7 pagi tuh. Bajet nak gerak awal n sampai kolej awal. Dapat bas kol 7.30 n gare2 tedo lambat mlm sblmnye, aku pon melelehkan air liur sepanjang perjalanan, haha... Dahle lapar x sempat sarapan sbb aku bertape dalam blik air lame sngt. Sesampai je kat KL dalam kol 9.30, aku trus singgah kat TS jap. Hajatnye nak gunting rambot kat situ sebab Feena kate murah n ok. Tapi rupe2nye x bukak lagi. Tunggu lame sampai 10 lbey pon x bukak2 gak. So aku decide gerak ke Nilai je r tros. Aku sampai kat kolej dalam kol 11 lbey, dekat2 kol 12 gak. Sebelum tu sempat r gak potong rambot kat BBST, bye2 kakak amoy kat situ. Pasni x g dah salon korg, haha... Kat kolej tetibe tejumpe Ayun, Mimi, Azza ngan Najwa. Diaorg anta esemen. Eh2, dah abes pon nak anta lagi. Bagos tol diaorg nih, patot dapat dekan, haha... Aku g makan jap n then jumpela lecturer, Pn Nurul. Nak tanye2 cket pasal camne nak jadi student U. Jumpela gak ngan Ustaz Joe, haha... X pasal2 suro masok Al-Azhar. Soli ustaz, x layak, hehe... Saje nak jumpe awal, pasni takot x sempat plak. Thanx a lot to lecturers who taught me from sem 1 (most dah pindah). Lupe nak ucap trimas secara live. Seganla, haha... Tunggu konvo bln 8 ni je la ek. Dah setel segale urusan kat kolej, aku pon begerak ke Ampang, umah Mr Pride.... Sampai sane tedo, tedo n tedo. Penat...

Selasa, 16 Jun 2009

Malam sebelomnye aku tedo agak awal, penat x ilang lagi. Yang si Ammar nih tah tedo kol bape (die ni dracula, haha). So ari Selase tu aku bangon r kol 10. Malu gak tedo umah orang bangun lambat, hehe... Dah sarapan tu bley plak die sambong tedo. So aku pon membatalkan plan nak lepak2 di KL. Ancus rancangan, haha... Sebab... Nak jimat2, ngan bile die dah bangon tu aku plak yang dah ngantok. Betukar shift la plak. Malamnye, lepak2 kat kedai Awe minum2. Nak makan megi goreng tapi xde r plak. Argh... Kempunan... So malam tu mengabeskan mase ngan borak2 je sampai kol bape tah. Dalam 3 lbey kot. Nak g karoke tp xde org nak join. X sanggup nak kuarkan duet lbey kalo 2 org je. X meriah plak lagi. Len kali je r Ammar. Aku pon nak praktis lagu len. Asek2 Peterpan, Ungu... Haha...

Rabu, 17 Jun 2009

Akhirnye, ari yg aku patot pulang ke Pahang pon datang. Sdey2 nak meninggalkan KL ni. Banyak kenangannye, heheh... Apekah??? Xdela, tyme2 melepak ngan member2 yg paling aku appriciate. Kat cni tempat bejalan2 sampai nak tercabot kaki, makan2, nengok wayang n tempat cari baju2 yg memenuhkan wardrobe aku. X lupe gak tempat aku menaburkan duet aku, haha... Aku gerak dari umah Ammar kol 12.30 n naseb bek sempat amek bas 1.30. Sampai balik kat umah ngam2 kol 3. Pastu tedola sampai ke petang. Dalam bas aku x leh tedo, maybe excited sgt, haha... Ape yg excited aku pon x tau. Thanx to Ammar n his family yg x kesah aku mlepak2 kat umah diaorg berkali2, haha... Ko memang besfren aku yg paling best skali.To KL yang disayangi, nnti aku datang balik. Wait for me ah... Hua3...

Charm Han Kyul

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

 

Copyright @ 2013 ::Da LeGeNdArY ChArM::.